مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 15:252021-11-17سياسي

ششمین برنامه داوری مهر اصالت ملی در 9 منطقه برگزار می شود


مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برگزاری ششمین دوره برنامه داوری مهر اصالت ملی در 31 استان کشور و در قالب 9 منطقه خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، ویدا توحدی با اعلام این خبر گفت: برنامه مُهر اصالت ملی که به منظور تبیین داوری معیارهای خاص صنایع دستی و مقدمه ای برای آمادگی در برنامه مُهر اصالت بین المللی شورای جهانی صنایع دستی برگزار می شود، در شرایط جدید و به اقتضای نیاز روز بازبینی و بازطراحی شده است.

مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، افزود: این برنامه در 31 استان، در قالب 9 منطقه برگزار خواهد شد، محصولات مربوطه در مراکز این منطقه تجمیع شده و تحت نظر نمایندگان و مقامات ارشد معاونت صنایع دستی از سوی سه تا پنج داور مجرب و غیربومی ارزیابی می شوند.

او افزود: دبیر این مناطق نیز مدیران کل استان هایی هستند که میزبانی را برعهده دارند و در حکمی از سوی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان دبیر انتخاب می شوند.

توحدی در ادامه گفت: منطقه یک به مرکزیت خوزستان، شامل استان های خوزستان، بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد، منطقه دو به مرکزیت آذربایجان غربی، شامل استان های آذربایجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین برنامه داوری مهر اصالت ملی در 9 منطقه برگزار می شود

ششمین برنامه داوری مهر اصالت ملی در 9 منطقه برگزار می شود