مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-17سياسي

کتابخوانی مهمترین عنصر توسعه فرهنگی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت : فرهنگ زیر بنای توسعه در جامعه است و مهمترین عامل توسعه فرهنگی ترویج کتابخوانی است.

- علی مصطفوی امروز 26 آبان در آیین بزرگداشت روز کتاب ، کتابخوانی و کتابدار باقدردانی مدیران و کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی استان در جهت تلاش در راستای ترویج فرهنگ در جامعه، گفت: کتاب، یار مهربان و دیرینه همه ماست؛ در احادیث نیز چنین آمده است: داناترین مردم، کسانی هستند که دانش دیگران را به دانش خود بیفزایند و این نشان دهنده اهمیت کتاب و کتابخوانی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: امروز تمامی جوامع جهت دستیابی به رفاه و آسایش به دنبال توسعه هستند؛ توسعه واقعی زمانی محقق می شود که توسعه فرهنگی داشته باشیم.

وی ادامه داد: توسعه فرهنگی زیربنای توسعه در حوزه های دیگر است و مهم ترین عنصر توسعه فرهنگی، کتاب و کتابخوانی است.

وی ضمن تبریک بیست و نهمین دوره هفته کتاب به تلاشگران این عرصه گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران برای مناسبت های مختلف، عناوینی پیش بینی شده است؛ هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی برای تجلیل از خدمات فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی است؛ که با وجود محدودیت های به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا، در ارائه خدمات فرهنگی کوشا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخوانی مهمترین عنصر توسعه فرهنگی است

کتابخوانی مهمترین عنصر توسعه فرهنگی است