مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-17اجتماعي

معاون عمرانی استاندار تهران: تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد


ورود بی رویه خودروها به استان باعث ایجاد بار ترافیکی زیادی شده و آلودگی هوا را افزایش داده است - معاون عمرانی استاندار تهران: تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد ورود بی رویه خودروها به استان باعث ایجاد بار ترافیکی زیادی شده و آلودگی هوا را افزایش داده است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد، گفت: متاسفانه همچنان ورود مهاجران جدید به تهران ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا چراغعلی در جلسه بررسی مشکلات ترافیکی تهران اظهار داشت: با توجه به شرایط و بررسی هایی که از کلیه شاخص ها در حوزه مهندسی، شهرسازی و ترافیکی در تهران انجام شده است، این شهر دیگر ظرفیت ندارد.

وی افزود: متاسفانه همچنان سیل مهاجرت به تهران را شاهد هستیم و آمارها نشان می دهد که این افزایش در دوسال اخیر خیلی بیشتر شده است و باید مکان یابی های جدیدی را انجام دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: ورود بی رویه خودروها به استان باعث ایجاد بار ترافیکی زیادی شده و آلودگی هوا را افزایش داده است؛ به علاوه دستگاه ها و ادارات باید نسبت به بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل خود برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون عمرانی استاندار تهران: تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد

معاون عمرانی استاندار تهران: تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد