مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-17سياسي

شرح «نقش ائمه در احیاء دین» به زبان بنگالی


بیست وپنجمین شماره از ماهنامه «نشر بنگال» به معرفی و شرح کتاب «نقش ائمه در احیاء دین» علامه سید مرتضی عسکری برای مخاطبان بنگالی زبان پرداخته است.

- بیست وپنجمین شماره از ماهنامه نشر بنگال به معرفی و شرح کتاب نقش ائمه در احیاء دین علامه سید مرتضی عسکری برای مخاطبان بنگالی زبان پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در بیست وپنجمین شماره از ماهنامه نشر بنگال رایزنی فرهنگی کشورمان در بنگلادش که با هدف رصد و پایش جامعه و فرهنگ بنگلادش در حوزه نشر کتاب طراحی شده است؛ کتاب های جدیدی که در بنگلادش و به زبان های بنگالی و یا انگلیسی به چاپ رسیده اند، معرفی می شوند.

کتاب نقش ائمه در احیاء دین تألیف علامه سید مرتضی عسکری توسط محمد عبد القیوم و محمد عبد اللطیف به زبان بنگالی ترجمه و از سوی انتشارات انجمن پنجتن کولنا در 104 صفحه با تیراز 2000 نسخه منتشر شده که در بیست وپنجمین شماره از ماهنامه نشر بنگال شرح داده شده است.

معرفی اجمالی کتاب بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) امّت محمدی به گروه شیعه و سنی تقسیم شدند که اهل سنّت از خلفا و شیعیان از ائمه معصومین(ع) پیروی می ‎کنند.

نویسنده کتاب، علامه سید مرتضی عسکری 16 جلد کتاب سلسله وار را در مورد نقش ائمه در احیاء دین نگارش کرده است که از آن، جلد 11 را مترجما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرح «نقش ائمه در احیاء دین» به زبان بنگالی

شرح «نقش ائمه در احیاء دین» به زبان بنگالی