مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-17سياسي

امضای یک تفاهم نامه همکاری با هدف پیاده سازی الگوی حکمرانی متعالی


تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، دانشگاه تهران و اندیشکده سیاست پژوهی منابع انسانی اسما به منظور توسعه همکاری ها و بهره مندی از امکانات و توانمندی های یکدیگر به امضا رسید.

- ؛ امضا شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، این تفاهم نامه طی مراسمی در سازمان مرکزی دانشگاه تهران به امضای محمدصادق خیاطیان رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، سیدمحمد مقیمی سرپرست دانشگاه تهران و ساسان زارع مدیر عامل اندیشکده سیاست پژوهی منابع انسانی اسما رسید.

این تفاهم نامه همکاری با هدف تربیت کارگزاران متخصص و متعهد و ارتقای دانش، منش، نگرش و کنش حکمرانان فعلی کشور از طریق برگزاری دوره های حکمرانی کوتاه مدت و میان مدت و همچنین کمک به انتخاب شایسته حکمرانان و مدیران میانی از طریق تشکیل بانک اطلاعات حکمرانان و مدیران کلیدی کشور و رسیدن به الگوی حکمرانی متعالی منعقد شده است.

امیدوارم در دولت سیزدهم بتوانیم خلاء حکمرانی مطلوب را با الگوسازی مناسب در کشور پیاده سازی کنیم محمدصادق خیاطیان رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در این مراسم گفت: به اعتقاد بسیاری از صاحبنظران، بیش از گذشته نیاز به الگوی مطلوب حکمرانی در کشور احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای یک تفاهم نامه همکاری با هدف پیاده سازی الگوی حکمرانی متعالی

امضای یک تفاهم نامه همکاری با هدف پیاده سازی الگوی حکمرانی متعالی