مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-17فرهنگي

اراده، مقدمه کتاب خوانی است


اگر می خواهیم تصمیم بگیریم کتاب بخوانیم مقدمه آن اراده است، میل، خواسته و عشق را در مردم به وجود بیاوریم، چرا مردم کتاب نمی خوانند چون اراده نمی کنند.

- ایسنا/لرستان یک محقق و نویسنده گفت: اگر می خواهیم تصمیم بگیریم کتاب بخوانیم مقدمه آن اراده است، میل، خواسته و عشق را در مردم به وجود بیاوریم، چرا مردم کتاب نمی خوانند چون اراده نمی کنند.

حسین مهرداد در نشست تخصصی بررسی فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی موانع و راهکارهای ترویج که امروز 26 آبان‎ماه به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور فعالان عرصه کتاب برگزار شد، اظهار کرد: کتاب تاریخ انسان است، اگر آن را از مجموعه زندگی امروزی انسان حذف کنیم هیچ چیزی از آن نمی ماند، چون با کتاب است که ما یاد می گیریم.

وی عنوان کرد: انسان تاریخ است و این تاریخ را کتب می سازد، ولی متأسفانه ما چنین نگاهی به کتاب نداریم.

مهرداد با اشاره به این که کتاب به انسان زندگی، نشاط می دهد و به انسان بخشش، هدف و تحقیق می آموزد، بیان کرد: بیچاره کتاب خیلی قریب افتاده و به آن کم توجه می شود و در سال یک هفته خیلی فقیرانه به آن می پردازند.

این محقق و نویسنده افزود: ما بر کتاب و کتابخوانی نادانیم، تمام معلومات و دانایی ما مبتنی بر کتابی است که خواندیم، در واقع پدر و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده، مقدمه کتاب خوانی است

اراده، مقدمه کتاب خوانی است