مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-17سياسي

کسب رتبه برتر اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در کشور


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از کسب رتبه برتر این اداره کل در کشور در بخش فعالیت های رسانه ای طی شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

- ، حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز افزود: با توجه به گسترش روزافزون ضریب نفوذ رسانه ای و شبکه های اجتماعی در بین مردم، توجه هر چه بیشتر به این حوزه از ابتدای سال، در دستور کار قرار گرفت.

وی ابراز داشت: طی چندین جلسه کارشناسی و با توجه به نیازسنجی های به عمل آمده و همفکری با فعالان استانی، 32 عنوان فعالیت برای اجرا در این حوزه تدوین شد.

شعبانی از جهاد امید آفرینی و تشکیل شبکه فعالان فضای مجازی خبرداد و گفت: ارتقای سواد رسانه ای، برگزاری کارگاه های فرزند پروری در عصر رسانه و مدیریت مصرف رسانه، توسعه بهره مندی از چهره های تبلیغی تاثیرگذار در فضای مجازی، بهره گیری از ظرفیت های صفحات مجازی پر مخاطب در رساندن پیام فرهنگ دینی، برگزاری پویش های مجازی ویژه کودکان و نوجوانان، معرفی محصولات فرهنگی تاثیرگذار (فیلم، انیمیشین، بازی، کتاب و …) برگزاری جلسات نقد فیلم و تشکیل شبکه فعالان کتاب حوزه گفتمان انقلاب اسلامی از اهم طرح های حوزه رسانه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از تولید و بازنشر 120 محتوا در موضوع جهاد امید آفرینی و انتخابات خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در کشور

کسب رتبه برتر اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در کشور