مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-17فرهنگي

خط قرمزی ها چه گفتند؟


در نشست رونمایی از پوستر تئاتر «خط قرمز»، عوامل این تئاتر به وضعیت ناخوشایندی اشاره کردند که گریبان گیر تئاتر اصفهان شده است.

- ایسنا/اصفهان در نشست رونمایی از پوستر تئاتر خط قرمز ، عوامل این تئاتر به وضعیت ناخوشایندی اشاره کردند که گریبان گیر تئاتر اصفهان شده است.

محمدجواد صرامی، کارگردان تئاتر خط قرمز در نشست رونمایی از پوستر این تئاتر که شامگاه گذشته (سه شنبه_ 25 آبان ماه) در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان برگزار شد، گفت: در شرایط فعلی رسانه ها باید بیشتر از همیشه به تئاتر توجه داشته باشند.

او ادامه داد: خط قرمز که پس از دو ماه تمرین سخت و فشرده آماده اجرا شده، تلاش می کند روایتگر زندگی یک زوج هنرمند تئاتری باشد.

در واقع، داستان خط قرمز، نزدیک ترین درام حال حاضر از اوضاع زندگی هنرمندان این حوزه است.

این کارگردان تئاتر، به لایه های پیدا و پنهان مشکلاتی که تئاتر اصفهان را دچار چالش کرده نیز اشاره کرد و توضیح داد: تئاتر کشور سرشار از امراضی است که باید درمان شود، اما تئاتر اصفهان امراض شخصی دارد و بنا به دلایلی تفرقه و دودستگی در میان هنرمندان تئاتر افتاده است.

صرامی اعتقاد داشت که اصفهان، نیازمند یک انجمن هنرهای نمایشی قدرتمند و مستقل است و یادآور شد که بنا به دلایلی انتخابات انجمن هنرهای نمایشی فعلی 9 ماهی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمزی ها چه گفتند؟

خط قرمزی ها چه گفتند؟