مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-17سياسي

تربیت 2 هزار حافظ/ 200 مهد قرآنی راه اندازی شده است


معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان با اشاره به اینکه تربیت 2 هزار حافظ توسط سپاه استان در حال انجام است، افزود: 200 مهد قرآنی توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) راه اندازی شده است.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان با اشاره به اینکه تربیت 2 هزار حافظ توسط سپاه استان در حال انجام است، افزود: 200 مهد قرآنی توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) راه اندازی شده است.

مجید سوری در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج در لرستان، اظهار کرد: بیش چهار دهه از عمر نهاد مقدس بسیج می گذرد و باید دستاوردهای این نهاد مقدس را برای مردم تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را در مقطعی صادر کرد که لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شده و آمریکا ایران را تهدید کرده بود، افزود: معمار کبیر انقلاب فرمان تشکیل بسیج را برای مقابله با این تهدید صادر کرد به بیانی دیگر بسیج از دل تهدیدها ایجاد شد.

سوری با یادآوری اینکه اگر بسیج نبود سرنوشت کشور طور دیگری رقم می خورد چراکه ارتش ما ارتش آماده ای نبود و سپاه تازه شکل گرفته بود، افزود: بسیج مردمی بود و سرانجام دفاع مقدس را جوری رقم زد که منجر به افتخار شد و امروز در هر عرصه ای که نیاز به حضور است تجلی حضور بسیج را شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت 2 هزار حافظ/ 200 مهد قرآنی راه اندازی شده است

تربیت 2 هزار حافظ/ 200 مهد قرآنی راه اندازی شده است