مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-17اقتصادي

پیش بینی برداشت 200 هزار تن چغندر قند از مزارع نهاوند


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند از پیش بینی برداشت 200 هزار تن چغندر قند از سطح مزارع این شهرستان خبر داد.

- کریم حاج باباعلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: کار برداشت محصول چغندر قند از مزارع این شهرستان از یک ماه پیش آغاز شده و تاکنون نزدیک به 100 هزار تن محصول توسط چغندرکاران شهرستان برداشت شده است.

وی سطح زیر کشت چغندر قند این شهرستان را بالغ بر 6 هزار هکتار برشمرد و افزود: تاکنون از این میزان سطح زیر کشت حدود نیمی از محصول آن برداشت شده و ادامه کار نیز توسط چغندرکاران در دست انجام است.

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند با بیان اینکه کشاورزان محصول برداشتی خود را تحویل کارخانه های قند لرستان، قزوین، بنیاد اصفهان و نقش جهان اصفهان تحویل داده اند خاطرنشان کرد: بر اساس قرارداد کشاورزان این شهرستان محصولات تولیدی خود را تحویل کارخانه ها می کنند و مطابق با قیمت های مورد توافق پول خود را دریافت می کنند.

وی به میزان قرارداد کارخانه های چغندر اشاره کرد و گفت: کارخانه چغندر قند همدان میزان 1700 هکتار قرار داد کشت داشته که تاکنون  44 هزار تن چغندر از کشاورزان تحویل گرفته است.

حاج باباعلی افزود: کارخانه چغندر قند لرستان با 377/3 هکتار قرار داد کشت و تعهد 5 هزار و 800 تن چغندر تحویلی، کارخانه چغندر قند بنیاد اصفهان با میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 200 هزار تن چغندر قند از مزارع نهاوند

پیش بینی برداشت 200 هزار تن چغندر قند از مزارع نهاوند