مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-17سياسي

اولین شهردار زن در استان فارس معرفی شد


با انتخاب اعضای شورای شهر ششده زهرا زینلی شهردار ششده فسا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیرکل دفتر شهری استانداری فارس از انتصاب یک زن به عنوان شهردار شهر ششده در استان در آیی تکریم و معارفه شهرداران ششده شهرستان فسا گفت: اگر چه این نوع انتخاب در کشور کم نظیر نبود اما از آن جهت مورد توجه عمومی قرار گرفت چون برای نخستین بار یک زن در فارس در آغاز کار دوره ششم شوراهای اسلامی موفق شد به بالاترین رده مدیریتی در حوزه مدیریت شهری دست پیدا کند و به عنوان شهردار شهر ششده مشغول به فعالیت شود.

پرویز کهندل افزود: زهرا زینلی دارای مدرک کارشناسی حسابداری با 21 سال سابقه که به عنوان مسئول حسابداری در شهرداری ششده فعالیت داشت حالا نخسین بانوی فارسی است که توانست کرسی شهرداری در استان فارس را به دست آورد.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری فارس اظهار کرد: نقش بانوان در توسعه و رشد جامعه همواره مورد توجه مسئولان کشور و استان بوده است به طوری که در حال حاضر در مجموعه شهرداریهای سطح استان فارس بیش از 500 بانو در بخشهای مختلف مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه استان فارس دارای 115 شهرداری و حدود 606 نفر عضو شورای شهر هستند، تاکید کرد: زیباسازی مبلمان شهری و همچنین رضایتمندی مردم و توسعه فضای سبز و استفاده از پتانسیل های موجود در شهر برای ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شهردار زن در استان فارس معرفی شد

اولین شهردار زن در استان فارس معرفی شد