مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 19:002021-11-16اقتصادي

تسهیلات بانکی باید به سمت تولید برود


استاندار کردستان رشد نسبت مصارف به منابع بانکی در استان را امیدوار کننده دانست و تاکید کرد: پرداخت تسهیلات از منابع بانکی استان را باید به سمت و سوی تولید ببریم.

- بهمن مرادنیا امروز (25 آبان)در دهمین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان، رشد نسبت مصارف به منابع بانکی در استان را امیدوار کننده دانست و تاکید کرد: مصارف بانکی استان را باید به سمت و سوی تولید ببریم و این تغییر به دیدگاه مدیران بانک ها بستگی دارد.

وی در خصوص درخواست مدیران بانکهای استان برای انتقال حساب های بانکی شرکت های بزرگ فعال در استان از تهران به کردستان، اظهار داشت: شرکت هایی مانند پتروشیمی، بارز و … گردش مالی بالایی دارند و باید با هر روش قانونی، از آنها بخواهیم حداقل بخشی از حساب های خود را به استان منتقل کنند در غیر این صورت همکاری با آنها را محدود کنیم.

مرادنیا همچنین بر ضرورت پرداخت وام های ازدواج و ورود بانک ها به بحث مدرسه سازی تاکید کرد.

استاندار کردستان در ادامه، بند “ز” تبصره 5 قانون بودجه 1400 را فرصت مناسبی برای ورود بودجه جدای از سهم بودجه سالانه به استان دانست و از دستگاه های اجرایی و شهرداری های استان خواست با بدهکار کردن خود به بانک ها از فرصت تهاتر بدهی ها استفاده و منابع مورد نیاز خود را تامین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات بانکی باید به سمت تولید برود

تسهیلات بانکی باید به سمت تولید برود