مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-16سياسي

پیگیری های فارس جواب داد؛ پروژه تیراژه اردبیل پس از سال ها تعیین تکلیف شد


در نشست شهردار و رییس شورای اسلامی شهر اردبیل با هیأت مدیره شرکت تیراژه، پروژه تیراژه اردبیل پس از سال ها تعیین تکلیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در نشست عصر امروز محمود صفری، شهردار اردبیل و جواد انصاری، رییس شورای اسلامی شهر با هیأت مدیره شرکت تیراژه، پروژه تیراژه اردبیل پس از سال ها تعیین تکلیف شد.

در این جلسه 4 ساعته پس از امضای متمم قرارداد از سوی حاضرین در جلسه، مقرر شد ظرف مدت یک ماه عملیات اجرایی پروژه تیراژه اردبیل شروع و کار ساخت این مجتمع عظیم 48 ماهه به اتمام برسد.

پروژه ای که از سال 92 بلاتکلیف بود پروژه مرکز تجاری، تفریحی، فرهنگی و گردشگری تیراژه اردبیل در مجاورت منطقه نمونه گردشگری و دریاچه شورابیل در زمینی به وسعت تقریبی 16 هزار و 700 مترمربع در 7 طبقه با زیربنای حدودا 120 هزار متر مربع با مشارکت شهرداری اردبیل و سرمایه گذاری شرکت تیراژه احداث خواهد شد.

پروژه مشارکتی مجتمع تجاری، تفریحی، فرهنگی و گردشگری تیراژه اردبیل از سال 1392 بلاتکلیف رها شده بود.

پیش از این خبرگزاری فارس اردبیل پیگیر رفع مشکلات پروژه تیراژه اردبیل بود و این سوژه در ماه های اخیر در سامانه فارس من خبرگزاری فارس اردبیل نیز ثبت شده بود که از سوی خبرنگاران این خبرگزاری پیگیری های لازم در راستای پاسخ به این مطالبه مردمی انجام یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های فارس جواب داد؛ پروژه تیراژه اردبیل پس از سال ها تعیین تکلیف شد

پیگیری های فارس جواب داد؛ پروژه تیراژه اردبیل پس از سال ها تعیین تکلیف شد