مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-16بين الملل

پشت پرده غیبت ترامپ در مراسم تحلیف بایدن


طبق بریده هایی از یک کتاب جدید، عدم حضور رییس جمهوری سابق آمریکا در مراسم تحلیف رییس جمهوری جدید این کشور، نه یک تصمیم خود متکی، بلکه متأثر از شنیده هایش مبنی بر این بوده که قرار است دعوتش به این مراسم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا به نقل از پایگاه بیزنس اینسایدر نوشت: بخش هایی از کتاب جاناتان کارل، خبرنگار ای.

بی.

سی نیوز که به تازگی در سایت ها منتشر شده است، درباره دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکاست و به ماه های آخر ریاست وی در کاخ سفید می پردازد.

ترامپ در 8 ژانویه در توییتر خود نوشت: به همه کسانی که از من پرسیده اند (می گویم)؛ من به مراسم تحلیف روز 20 ژانویه نخواهم رفت.

این آخرین توییت ترامپ پیش از مسدود شدن حسابش توسط توییتر بود، مسدودیتی که به دلیل خطر تحریک بیشتر به خشونت پس از یورش ششم ژانویه به کنگره آمریکا صورت گرفت.

اما به گفته کتاب جدید کارل، ترامپ خبردار شده بود که میچ مک کانل، سناتور جمهوری خواه و رییس وقت اکثریت سنای آمریکا، با ترس از تکرار وقایع خشونت بار ششم ژانویه، قصد داشته جلوی حضور ترامپ را در مراسم تحلیف جو بایدن، رییس جمهوری فعلی این کشور، بگیرد.

به ادعای این کتاب، مک کانل که احساس می کرد نمی تواند یک بار دیگر به ترامپ فرصت انتقال مسالمت آمیز قدرت را بدهد، می خواست نامه ای با امضای چهار رهبر ارشد کنگره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده غیبت ترامپ در مراسم تحلیف بایدن

پشت پرده غیبت ترامپ در مراسم تحلیف بایدن