مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-16سياسي

تریبون نماز جمعه عدالت محور و مطالبه گر


همدان_نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه ائمه جمعه همواره نقد منصفانه را در دستور کار دارند، گفت: تریبون نماز جمعه عدالت محور و مطالبه گر است.

- ، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر سه شنبه در نشست ائمه جمعه استان با استاندار همدان، با اشاره به اینکه عمده فعالیت ائمه جمعه، حول محور فعالیت های فرهنگی است، اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است و امام جمعه نیز متولی فرهنگ در هر منطقه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه های فرهنگی باید زیر نظر ائمه جمعه فعال شوند، مطرح کرد: شورای فرهنگ عمومی، ستاد امر به معروف و دیگر نهادها لازم است با همراهی مدیران و مسئولان در استان فعال شوند و در راستای اهداف انقلاب و گام دوم انقلاب به پیش برویم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مدیران و متولیان حوزه فرهنگی باید دغدغه مند باشند، گفت: اگر مدیری دغدغه مند و همراه نباشد، سیاست های کلی که به آنها ابلاغ می شود نیز پیش نخواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه بنای دخالت در انتصاب ها را ندارد، مطرح کرد: معرفی مدیرانی که در حوزه فرهنگ مشغول فعالیت هستند، بسیار حساس است و استاندار باید نسبت به این موضوع با دقت بیشتری عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون نماز جمعه عدالت محور و مطالبه گر

تریبون نماز جمعه عدالت محور و مطالبه گر