مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 12:102021-11-16اقتصادي

آزادسازی 54 هکتار از اراضی کشاورزی چند روستا در مشهد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی خبر داد و گفت: اجرای تبصره 2 ماده 10 این قانون در چهار مجموعه وصال، - ولایت، دیاموند، کسری و اراضی اطراف آن واقع در حد فاصل روستاهای حسن آباد و اخنگان با 229 قطعه شامل دیوار کشی، پی کنی و قطعه بندی و نهایتا آزادسازی 54 هکتار اراضی کشاورزی و تخریب 2.

5 کیلومتر آسفالت انجام گرفت.

سعید خوش قامت در خصوص برخورد قانونی با تغییر کاربری های غیرمجاز در خارج از حریم شهرها و روستاها اظهار کرد: طبق قانون یکی از مهمترین وظایف قانونی جهاد کشاورزی صیانت از خاک و امنیت غذایی شهروندان است و در صورت تغییر کاربری در هر هکتار امنیت غذایی 20 نفر از شهروندان به مخاطره می افتد.

وی افزود: طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و مبارزه با تغییر کاربری غیرمجاز پس از گزارشات واصله وگشت زنی های همکاران امور اراضی در جهاد کشاورزی و سایر نهادها با هماهنگی کمیته صیانت و کمیته حفظ حقوق بیت المال و براساس مجوز و دستور مقام قضایی نسبت به اجرای حکم تخریب و کاربری های غیر مجاز اقدام می گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: این در حالی که قبل از تخریب اطلاع رسانی کامل در قالب پرده نویسی و پهنه نویسی انجام و به صورت قانونی در مرحله اول اخطارهای قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 54 هکتار از اراضی کشاورزی چند روستا در مشهد

آزادسازی 54 هکتار از اراضی کشاورزی چند روستا در مشهد