مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-16اقتصادي

ابلاغ سهمیه ساخت طرح ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 10 هزار و 510 واحد سهمیه ساخت طرح ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی درسال 1400 به استان ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سید حلیل منبتی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 10 هزار و 510 واحد سهمیه ساخت طرح ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی درسال 1400 به استان ابلاغ شده است.

وی افزود: مبلغ تسهیلات این طرح  100 میلیون تومان است که نسبت به تسهیلات سال گذشته رشد  40 درصدی داشته است و امیدواریم افزایش هزینه های ساخت و ساز را پوشش دهد .

این مسؤول ادامه داد: توزیع این اعتبارات در سطح شهرهای استان سیستان و بلوچستان و بر اساس میزان متقاضیان طرح و همکاری بانکهای عامل صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: جمع سهمیه  ابلاغی به شعب بانک ها ی استان تا کنون  8 هزار و 610 فقره است که به تدریج تا سقف سهمیه مصوب بر تعداد آن افزوده می شود.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقاوم سازی سالانه 200 هزار واحد مسکونی را در کشور در برنامه کاری خود دارد.

منبتی همچنین با اشاره به نرخ  41 درصدی مقاوم سازی مسکن روستایی در استان گفت : با وجود همه تلاش های صورت گرفته ، 160 هزار واحد مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان نیاز به مقاوم سازی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ سهمیه ساخت طرح ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان

ابلاغ سهمیه ساخت طرح ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان