مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-16اقتصادي

نقدینگی جهش تولید به 454 واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شد


رییس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات به واحدها کمک به رونق اقتصادی و اشتغال است، گفت: نقدینگی جهش تولید به 454 واحد تولیدی استان پرداخت شد.

- ، علی تشنه دل ظهر سه شنبه در سیصد و بیستمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی فرمانداری مهدی شهر ضمن بیان اینکه طی سال جاری نقدینگی جهش تولید به 454 واحد تولیدی استان پرداخت شده است، ابراز داشت: این نقدینگی رقمی حدود 13 هزار و 600 میلیارد ریال را شامل می شود.

وی بابیان اینکه هدف از پرداخت تسهیلات رونق تولید کمک به رونق اقتصادی، تحقق شعار سال و جلوگیری از بیکاری است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 125 واحد صنعتی و 329 واحد کشاورزی استان سمنان توانستند از این تسهیلات برخوردار شوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه تسهیلات رونق تولید نیز به 681 واحد تولیدی استان تعلق گرفته است، ابراز داشت: این واحدها برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود 43 هزار میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شدند.

تشنه دل بابیان اینکه پرونده 227 واحد نیز برای دریافت تسهیلات بانکی در دست بررسی است، تصریح کرد: پیش بینی می شود با اضافه شدن این پرونده ها واحدهای تولید بتوانند آن را در راستای رونق اقتصادی استان سمنان هزینه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدینگی جهش تولید به 454 واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شد

نقدینگی جهش تولید به 454 واحد تولیدی استان سمنان پرداخت شد