مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-16سياسي

اهدای 500 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان اصفهان


مدیرکل کتابخانه های استان اصفهان گفت: طی اجرای ویژه برنامه نذر کتاب بیش از 500 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان اصفهان اهدا شد.

- امیر هلاکویی در حاشیه سفر به کاشان در گفت و گو با کتابخانه های عمومی استان اصفهان در هفت ماهه نخست امسال بیش از 22 هزار برنامه در قالب 27 جشنواره در فضای مجازی انجام داده اند.

هشت مترمربع فضای مطالعاتی مفید برای هر 100 نفر شهروند مدیر کل کتابخانه های استان اصفهان با اشاره به اینکه طبق آخرین اطلاعات آمایش سرزمینی در سال 95 فقط 20 درصد مردم به کتابخانه ها دسترسی داشتند، تصریح کرد: طبق آخرین استانداردها به ازای هر 100 نفر هشت مترمربع فضای مطالعاتی مفید برای شهروندان باید وجود داشته باشد.

فقط 2.

5 متر فضای مطالعاتی برای هر 100 نفر در کاشان وجود دارد وی با اشاره به اینکه در کاشان فقط 2.

5 متر فضای مطالعاتی برای هر 100 نفر وجود دارد، گفت: این نشان دهنده تفاوت پنج و نیم متری طبق استانداردهای موجود در شهرستان کاشان است که با وجود ظرفیت های بالای فرهنگی و نیروی انسانی کاشان این موضوع قابل تأمل است.

هلاکویی با بیان اینکه به شدت نیاز داریم تا فضای مفید کتابخانه ای در دسترس مردم باشد، افزود: کتابخانه ها از سنین کودکی و نونهالی تا کهنسالی می توانند به مردم خدمت رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 500 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان اصفهان

اهدای 500 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی استان اصفهان