مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-16اقتصادي

پرونده ویژه خواری مدیران سابق دادگستری البرز همچنان بلاتکلیف!


علی رغم وعده سخنگوی دستگاه قضایی در رابطه با تعیین تکلیف پرونده تعاونی مسکن محسنین البرز این پرونده همچنان بلاتکلیف است.

- ماجرا از آنجا آغاز می شود که یکی از معاونان وقت دادگستری کل استان البرز در 20 بهمن ماه سال 94 طی مکاتبه با مدیرکل راه و شهرسازی البرز درخواست زمین برای تعاونی مسکن کارکنان دادگستری استان البرز را می کند.

سازمان ملی زمین و مسکن استان البرز در تاریخ 9 اردیبهشت سال 97 موافقت خود را با واگذاری زمین به تعدادی از اعضای تعاونی مسکن دادگستری البرز به تشخیص رییس کل دادگستری تا سقف 20 نفر و به قیمت کارشناسی روز با شرایط 30 درصد نقد و الباقی با اقساط 5 ساله اعلام می کند.

علی رغم تصریح نامه سازمان ملی مسکن مبنی بر واگذاری زمین به تعاونی مسکن دادگستری البرز و تا سقف 20 نفر از پرسنل ، رییس کل وقت دادگستری استان با توجه به ارزشمندی زمین اقدام به تاسیس یک تعاونی مسکن جدید ویژه رییس کل، معاونین و مدیران نهادهای مرتبط به تعداد 23 نفر و با نام میزان تقسیم شده و عملا دست اعضای واقعی تعاونی مسکن دادگستری البرز از این امتیاز کوتاه بماند.

ارجاع پرونده به دادستانی کل کشور بعد از حضور آیت الله رییسی به دستگاه قضایی با توجه به ابهامات متعددی که در ماجرا بود پرونده ای در این رابطه تشکیل  شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ویژه خواری مدیران سابق دادگستری البرز همچنان بلاتکلیف!

پرونده ویژه خواری مدیران سابق دادگستری البرز همچنان بلاتکلیف!