مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-16بين الملل

اعلام کاندیداتوری حفتر برای انتخابات ریاست جمهوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، ژنرال بازنشسته خلیفه حفتر مدارک نامزدی خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را که قرار است ماه دسامبر برگزار شود، - خلیفه حفتر فرمانده سابق ارتش ملی لیبی با وجود مخالفت کمیسیون عالی انتخابات ملی، مدارک نامزدی خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، ژنرال بازنشسته خلیفه حفتر مدارک نامزدی خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را که قرار است ماه دسامبر برگزار شود، به دفتر اداره انتخابات در بنغازی ارائه کرده است.

کمیساریای عالی انتخابات هفتم نوامبر اعلام کرده بود، ثبت نام از کسانی که راغب به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی هستند، شروع شده است.

حفتر نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری را رسما در حالی اعلام می کند که دادستان نظامی لیبی در نامه ای به کمیسیون عالی انتخابات ملی ، خواستار تعلیق روند نامزدی خلیفه حفتر برای انتخابات ریاست جمهوری لیبی شده است.

این دادستانی اعلام کرد که تا زمانی که تحقیقات در مورد این پرونده به پایان نرسیده، حفتر و همچنین سیف الاسلام قذافی فرزند دیکتاتور سابق لیبی نمی توانند نامزد این دوره از انتخابات ریاست جمهوری لیبی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام کاندیداتوری حفتر برای انتخابات ریاست جمهوری

اعلام کاندیداتوری حفتر برای انتخابات ریاست جمهوری