مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-16سياسي

خاتمی: وزارت صمت موانع تولید را برای سرمایه گذاران رفع کند


نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال سال رفع موانع تولید نام گذاری شده و بسیاری از مراکز و سرمایه دارها برای سرمایه گذاری حاضر هستند، - نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال سال رفع موانع تولید نام گذاری شده و بسیاری از مراکز و سرمایه دارها برای سرمایه گذاری حاضر هستند، ولی مقررات اداری و بروکراسی مانع کار آنها شده است.

لذا انتظار داریم که هم در مرکز و هم در استان ها و شهرستان ها هیات هایی که در گذشته تشکیل شده بود با جدیت مقررات اداری که مانع تولید است را فع کنند و به شعار امسال جامه عمل بپوشانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مسعود خاتمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از رییس جمهور بیان کرد: از ایشان برای گزارش جامعی که امروز ارائه کردند تشکر می کنم چرا که این سیره بزرگان و مقام معظم رهبری است که در صحبت هایشان امید را القاء می کنند و باعث دلگرمی نمایندگان شدند.

وی در ادامه در تذکر به وزیر صمت اظهار کرد: در حوزه انتخابیه ام تعداد زیادی کارخانه وجود دارد که قطعات خودرو را تولید کرده و تحویل خودروسازان می دهند.

متاسفانه معوقات چندماهه ای از تهران دارند که تاخیر در پرداخت باعث ایجاد مشکل برای پرداخت حقوق کارگران شده و کار را کند کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاتمی: وزارت صمت موانع تولید را برای سرمایه گذاران رفع کند

خاتمی: وزارت صمت موانع تولید را برای سرمایه گذاران رفع کند