مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-16پزشكي

زالی: پایه حقوق دستیاران پزشکی افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی فرماند ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران صبح امروز در آیین تجلیل از رتبه های برتر آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی سال 1400که در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، - فرماند ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا گفت: در زمینه رفع مسایل دستیاری پایه حقوق به سه میلیون افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی فرماند ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران صبح امروز در آیین تجلیل از رتبه های برتر آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی سال 1400که در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: رزیدنت های تخصصی با تعصب به سختی تلاش کرده و این رتبه ها را کسب کرده اند و نزدیک به 60 نفر رتبه های برتر را کسب کرده اند.

1336دستیار تخصصی در حال تحصیل در دانشگاه هستند و امروزه 51 رشته فلوشیپ و هشت رشته فلوشیپ دندان پزشکی نیز در دانشگاه علوم پزشکی داریم.

زالی گفت: در ابتکارات آموزشی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رتبه اول کشوری را کسب کرده است من از دستیاران متخصص و فوق تخصص درخواست دارم که به اصول اخلاقی کاملا پایبند باشید و بعد از فارغ التحصیلی این اصول باید باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: پایه حقوق دستیاران پزشکی افزایش یافت

زالی: پایه حقوق دستیاران پزشکی افزایش یافت