مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 03:302021-11-16بين الملل

هشدار دوباره آمریکا به شهروندانش برای ترک اتیوپی: ماجرای افغانستان تکرار نخواهد شد


ایالات متحده بار دیگر از آمریکایی های مقیم اتیوپی خواست که هرچه سریعتر این کشور را ترک کنند و تأکید کرد که خروج نظامی مشابه آنچه در افغانستان صورت گرفت رخ نخواهد داد.

- هشدار دوباره آمریکا به شهروندانش برای ترک اتیوپی: ماجرای افغانستان تکرار نخواهد شد ایالات متحده بار دیگر از آمریکایی های مقیم اتیوپی خواست که هرچه سریعتر این کشور را ترک کنند و تأکید کرد که خروج نظامی مشابه آنچه در افغانستان صورت گرفت رخ نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، با بالاگرفتن درگیری میان شورشیان جبهه آزاد سازی تیگرای و دولت فدرال اتیوپی سفارت واشنگتن در آدیس آبابا برای چندمین بار روز دوشنبه از اتباع آمریکایی مقیم این کشور خواست برای خروج از اتیوپی آماده شوند و حتی به کسانی که قدرت رزرو بلیط سفر تجاری ندارند پیشنهاد اعطای وام داده است.

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران گفت که هشدارهای واشنگتن به شهروندانش در این زمینه بخاطر بدبینی و ناامیدی از چشم انداز صلح در اتیوپی نیست بلکه به این دلیل است که ما عملگرا هستیم .

وی افزود: ما نگرانیم تصور نادرستی در میان شهروندان وجود داشته باشد مبنی بر این که آنچه در افغانستان رخ داد می تواند توسط دولت آمریکا در سایر نقاط جهان تکرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دوباره آمریکا به شهروندانش برای ترک اتیوپی: ماجرای افغانستان تکرار نخواهد شد

هشدار دوباره آمریکا به شهروندانش برای ترک اتیوپی: ماجرای افغانستان تکرار نخواهد شد