مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 18:202021-11-15بين الملل

هجوم روس ها به کرواسی برای دریافت واکسن آمریکایی!


در سایه استقبال ضعیف از واکسن روسی حالا مردم روسیه برای دریافت واکسن های آمریکایی به کرواسی به عنوان عضو اتحادیه اروپا سفر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران،کرواسی بر خلاف سال های گذشته امسال با هجوم پاییزی گردشگران روسی مواجه شده است؛ گردشگرانی که به جای تفریحات تابستانی به دنبال دریافت دُز یادآور واکسن های کووید-19 هستند که مورد تایید آژانس دارویی اتحادیه اروپا بوده و وارد بازار روسیه نمی شوند.

تعداد پروازها از روسیه به مقصد کرواسی در هفته های اخیر افزایش یافته است؛ کشوری عضو اتحادیه اروپا و در همسایگی روسیه که خارجی ها همانند مردم محلی می توانند واکسن ضد ویروس کرونا را به صورت رایگان دریافت کنند.

ندا فرنسیچ وربان رییس بزرگترین مرکز واکسیناسیون زاگرب، به خبرگزاری رویترز گفته که فقط در ماه جاری حدود یک هزار شهروند روسیه در این مرکز واکسینه شده اند و در مجموع نیز چهار هزار و 908 شهروند خارجی در این مرکز واکسن کووید-19دریافت کرده اند که اکثر آنها روس بوده اند.

آژانس مسافرتی راشن اکسپرس(Russian Express) نیز اعلام کرده که تقاضای دریافت تور واکسیناسیون کرونا در کرواسی از سوی شهروندان روسیه به طور روزانه در حال افزایش است.

راشن اکسپرس که تنها یکی از ارائه دهندگان تورهای واکسیناسیون است گفته که فروش این تورها از سپتامبر گذشته آغاز شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم روس ها به کرواسی برای دریافت واکسن آمریکایی!

هجوم روس ها به کرواسی برای دریافت واکسن آمریکایی!