مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-15فرهنگي

«چند قطره آبان» در اصفهان رونمایی و اکران شد


«چند قطره آبان» با حضور عوامل این فیلم در پردیس سینمایی ساحل اصفهان رونمایی شد.

- ، عملیات محرم که در سال 1361 و در طی 10 روز توسط رزمندگان دلیر اسلام انجام شد با تشییع پیکر 370 شهید والامقام همراه بود که تاکنون هیچ اثر داستانی از این مراسم باشکوه ساخته نشده بود تا اینکه برادران اسماعیلی فیلم سینمایی به اسم چند قطره آبان از آن ساختند.

چند قطره آبان به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد اسماعیلی و جواد اسماعیلی اولین فیلم داستانی با موضوع عملیات محرم و حماسه 25 آبان است که به همت حوزه هنری اصفهان در پردیس سینمایی ساحل رونمایی شد.

این تله فیلم با موضوع تشییع شهدای 25 آبان در قالب تله فیلمی سه اپیزود است که اپیزود اول به معرفی شهدای 25 آبان می پردازد؛ اپیزود دوم انتشار خبر تشییع شهدا در شهر را روایت می کند و به مشکلات امنیتی مراسم از تشییع و محل دفن، آماده سازی شهر و غیره می پردازد و در اپیزود سوم یک قصه امروزی با همان حال و هوا ساخته شده است.

فیلم چند قطره آبان در هفته گرامیداشت روز حماسه و ایثار اصفهان، در دو اکران ویژه توسط حوزه هنری استان اصفهان به نمایش درمی آید.

در آیین رونمایی این فیلم در پردیس سینمایی ساحل، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تبریک سالروز حماسه 25 آبان گفت: ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چند قطره آبان» در اصفهان رونمایی و اکران شد

«چند قطره آبان» در اصفهان رونمایی و اکران شد