مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-15ورزشي

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پارادوومیدانی بدون ثبت رکورد جدید!


مسابقات قهرمانی کشور پارادوومیدانی در شرایطی پس از 2 سال برگزار شد که با افت رکورد ورزشکاران مواجه بودیم و رکورد جدیدی به ثبت نرسید.

- برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پارادوومیدانی بدون ثبت رکورد جدید! رییس انجمن پارادوومیدانی گفت: مسابقات قهرمانی کشور پارادوومیدانی در شرایطی پس از 2 سال برگزار شد که با افت رکورد ورزشکاران مواجه بودیم و رکورد جدیدی به ثبت نرسید.

غلامرضا کمانه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور پارادوومیدانی در بخش مردان را به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی ورزشکاران سعی کردیم با تعداد محدود برگزار کنیم تا مشکلی برای برگزاری نداشته باشیم.

البته این مسابقات چون در فصل بدنسازی برگزار شد با افت رکورد ورزشکاران مواجه بودیم و رکورد جدیدی به ثبت نرسید.

وی گفت: دوومیدانی کارانی که رکورد آنها در حد رکورد نفر چهارم پارالمپیک توکیو بوده و یا در 4 سال گذشته رکوردهای قابل توجهی را ثبت کرده باشند، در لیست بلند نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین گنجانده خواهند شد.

رییس انجمن پارادوومیدانی درباره حضور ملی پوشان در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: اکثر ملی پوشان به دلیل این که در بدنسازی مطلق بودند با هماهنگی فدراسیون در قهرمانی کشور شرکت نکردند، البته اسامی این افراد نیز در اختیار کمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پارادوومیدانی بدون ثبت رکورد جدید!

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پارادوومیدانی بدون ثبت رکورد جدید!