مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-15اقتصادي

حضور بیش از 2500 دانش پژوه در دوره های آموزش سرمایه گذاری غیرمستقیم بورس آگاه


از ابتدای مهرماه سال جاری تا به امروز بیش از 2500 دانش پژوه از سراسر کشور به صورت آنلاین در دوره های آموزش بورس اگاه شرکت کرده اند.

- کارگزاری آگاه برای کسب درآمد ثابت و مطمئن در بازار سرمایه، دوره های آموزش بورس مختلفی برگزار می کند که از جمله آن ها می توان به دوره آموزشی کسب بازدهی ثابت بدون سرمایه گذاری در بانک و نحوه سرمایه گذاری در صندوق های بازار سرمایه اشاره کرد.

دانش پذیران در این دوره های آموزش بورس با ابزارهای مختلف سرمایه گذاری در بورس با ریسک پایین آشنا می شوند و یاد می گیرند که چگونه از این بازار سود ثابت و روزشمار به دست آورند.

با شرکت در این دوره ها، دیگر سپرده گذاری در بانک تنها راه کسب سود بدون ریسک محسوب نمی شود و سرمایه گذاران بورس می توانند ضمن تجربه یک  و انواع آن نیز بیشتر آشنا می شوند و می توانند تصمیم بگیرند که در شرایط مختلف بازار، کدام یک از این صندوق ها گزینه بهتری برای مدیریت دارایی محسوب می شوند.

صندوق های مشترک از مهم ترین ابزارهای سرمایه گذاری غیرمستقیم در بورس و بازارهای مالی هستند که به ویژه در روزهایی که بورس روند صعودی محسوسی ندارد، می توانند به سرمایه گذاران برای رسیدن به اهداف شان در این بازار کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 2500 دانش پژوه در دوره های آموزش سرمایه گذاری غیرمستقیم بورس آگاه

حضور بیش از 2500 دانش پژوه در دوره های آموزش سرمایه گذاری غیرمستقیم بورس آگاه