مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-15ورزشي

یک شخص معلوم الحال من را از دو و میدانی دور کرد


ملی پوش سابق دو و میدانی ایران با اشاره به بازگشتش به این رشته پس از 2 سال، گفت: یک شخص معلوم الحال در خرمشهر مانع از تمرین کردن من می شد و به من توهین می کرد و در آن مقطع، - مجبور به کنار گذاشتن دو و میدانی شدم.

علیرضا خالدی در گفت وگو با ایسنا درباره بازگشت به رشته دو و میدانی پس از 2 سال، اظهارکرد: من از رده سنی نونهالان فعالیتم را در این رشته آغاز کردم و از همان ابتدا نیز قهرمانی های مختلفی به دست آوردم ولی از همان ابتدا با ناملایمتی های زیادی روبه رو بودم و متاسفانه این کینه توزی ها تا زمانی ادامه داشت که مجبور شدم، دو و میدانی را برای همیشه کنار گذاشتم و از ورزش محبوبم دور شدم.

وی افزود: البته اخیر نیز با حمایت های آقای خنفری رییس هیات دو و میدانی خوزستان، مجددا به میادین برگشتم و مدتی پیش نیز پس از دو سال دوری از دو و میدانی، قهرمان کشور شدم.

طلایی خوزستان در رقابت های پرش طول دانش آموزی جهان عنوان کرد: در آن سالی که مجبور شدم دو و میدانی را کنار بگذارم، به این دلیل بود که شخص معلوم الحال در خرمشهر مانع از تمرین کردن من می شد؛ او به من توهین می کرد و حتی مدت پیش به من به نشانه دعوا حمله ور شد.

به هر حال در آن مقطع، مجبور به کنار گذاشتن دو و میدانی شدم و دوری از این رشته شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شخص معلوم الحال من را از دو و میدانی دور کرد

یک شخص معلوم الحال من را از دو و میدانی دور کرد