مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-15ورزشي

نگاهی آماری به عملکرد بسکتبال زنان ایران در آسیا/ اولین بودن در 49 سالگی!


بررسی چند آمار از تیم ملی بسکتبال زنان ایران در مسابقات دسته دوم کاپ آسیا نشان می دهد که ملی پوش 49 ساله بهترین عملکرد را در تیم ایران داشته است.

- نگاهی آماری به عملکرد بسکتبال زنان ایران در آسیا/ اولین بودن در 49 سالگی! بررسی چند آمار از تیم ملی بسکتبال زنان ایران در مسابقات دسته دوم کاپ آسیا نشان می دهد که ملی پوش 49 ساله بهترین عملکرد را در تیم ایران داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی بسکتبال زنان ایران برای اولین بار بعد از انقلاب به رقابت های قهرمانی دسته دوم آسیا اعزام شد و با چهار شکست پیاپی مقابل لبنان، سوریه (دوبار) و اندونزی بین 6 تیم حاضر در این دسته در جایگاه ششم قرار گرفت.

در پایان این مسابقات تیم های لبنان، اردن، اندونزی، قزاقستان، سوریه و ایران به ترتیب اول تا ششم شدند و لبنان هم به دسته اول آسیا صعود کرد.

ایران دومین تیم با میانگین سنی بالا میانگین سنی تیم ایران 28 سال و میانگین قدی آن هم 178 سانتی متر است.

ایران از نظر قدی تفاوت محسوسی با سایر تیم ها ندارد و فقط قزاقستان است که با میانگین 179 سانتی متر بلندقدترین تیم این تورنمنت بود.

از نظر سنی اما ایران دومین تیم با میانگین سنی بالا بود؛ لبنان با 29 سال بالاترین میانگین سنی و پس از آن ایران با 28 سال در جایگاه دوم قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی آماری به عملکرد بسکتبال زنان ایران در آسیا/ اولین بودن در 49 سالگی!

نگاهی آماری به عملکرد بسکتبال زنان ایران در آسیا/ اولین بودن در 49 سالگی!