مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-15سياسي

بازشماری دستی آراء 108 صندوق رأی در بغداد به دستور هیأت قضایی


کمیساریای عالی و مستقل انتخابات عراق، امروز (دوشنبه) از بازشماری دستی آراء 108 حوزه رأی گیری در بغداد به دستور هیأت قضایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیساریای عالی و مستقل انتخابات عراق، امروز (دوشنبه، 15 نوامبر)، از آغاز بازشماری دستی آراء در 108 حوزه رأی گیری در بغداد به دستور هیأت قضایی خبر داد.

به نوشته خبرگزاری رسمی عراق ( دستی بازشماری شود.

وی تصریح کرد: فرایند بازشماری دستی آراء تحت نظارت بین المللی و با حضور هشت ناظر بین المللی تقسیم شده در دو گروه چهار نفره صورت خواهد گرفت.

این بار بازشماری دستی آراء در یک سالن به منظور اطمینان از حضور کلیه ناظران در یک مکان واحد، صورت خواهد گرفت.

جمیل گفت که در سالن اختصاص داده شده برای بازشماری آراء، هفت سازمان از جامعه مدنی متخصص در نظارت بر انتخابات و بیش از 21 ناظر و نماینده  گروه های سیاسی و نامزدهای انتخاباتی نیز حضور خواهند داشت.

پنجم آبان ماه جاری، کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق از آغاز بازشماری دستی آرا با حضور نمایندگان احزاب سیاسی در بیش از دو هزار حوزه اخذ رأی در سراسر این کشور خبر داده بود.

  با اعلام نتایج انتخابات پارلمانی عراق که دهم اکتبر جاری (18 مهرماه) برگزار شد، شماری از احزاب و ائتلاف های سیاسی به نتیجه اعلامی اعتراض کردند و از دستکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازشماری دستی آراء 108 صندوق رأی در بغداد به دستور هیأت قضایی

بازشماری دستی آراء 108 صندوق رأی در بغداد به دستور هیأت قضایی