مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-15اقتصادي

معاون وزیرکار: حل مشکلات بدهی های آذرآب اراک نیازمند مصوبه هیات دولت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علی حسین رعیتی فرد ظهر امروز در بازدید از شرکت آذرآب اراک و در جمع مدیران  و کارگران این شرکت اظهار کرد: تمام تلاش دولت سیزدهم تسریع در رفع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه صنایع آذرآب، ماشین سازی و صنایع بزرگ استان مرکزی دانش فنی و مهارتی بالایی دارند، افزود:  تخصص و مهارتی که کارگران ایرانی دارند در هیچ نقطه ای یافت نمی شود و باید از این توان به درستی استفاده کرد.

رعیتی گفت: محصولات تولیدی صنایع این استان محصولاتی منحصر به فرد  و کلیدی است و صنایع استان می توانند علاوه بر تامین خدمات مهندسی داخل و نیاز صنایع زیردستی و نیاز کشورهای همسایه را نیز با این خدمات پاسخ دهند.

وی خواستار همراهی تامین اجتماعی و به کارگیری تمام ظرفیت ها در خصوص رفع مشکلات مربوط به بازداشت نامه ها و سند ملکی توقیفی این کارخانه شد و ادامه داد: تقویت زنجیره های تولید کشور نیازمند رونق شرکت هایی مادر تخصصی از جمله آذرآب است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رایزنی با وزارت اقتصاد و دارایی به منظور حل مشکلات مربوط به بدهی ها و چک های برگشتی  آذرآب اراک خبر داد و اظهار کرد: رفع معضل بدهی غیرجاری و چک برگشتی نیازمند مصوبه هیات دولت یا سران قوا است که امیدواریم هرچه سریع تر به نتیجه برسد، چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیرکار: حل مشکلات بدهی های آذرآب اراک نیازمند مصوبه هیات دولت است

معاون وزیرکار: حل مشکلات بدهی های آذرآب اراک نیازمند مصوبه هیات دولت است