مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 04:402021-11-15اقتصادي

سرمایه این بانک، زندگی است


رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی با اشاره به اینکه بیماری های خونی و صعب العلاج با فناوری سلول های بنیادی درمان می شوند، گفت: سلول های بنیادی امید بیماران را به زندگی و درمان بیماری های خونی و سرطان خونی افزایش داده است.

- ایسنا/مرکزی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی با اشاره به اینکه بیماری های خونی و صعب العلاج با فناوری سلول های بنیادی درمان می شوند، گفت: سلول های بنیادی امید بیماران را به زندگی و درمان بیماری های خونی و سرطان خونی افزایش داده است.

علی اصغر غفاری زاده به مناسبت فرا رسیدن هفته جهانی خون بندناف در گفت وگو با ایسنا، به پیوستن ایران به باشگاه کشورهای دارای فناوری سلول های بنیادی از سال 1384 اشاره و اظهار کرد: این موفقیت شاید در ظاهر خاص نباشد، اما اتفاق بسیار بزرگی است که برای ایران رقم خورد چرا که در آینده سلول های بنیادی موجب انقلاب و تحول بزرگی در حوزه درمان بویژه بیماری های صعب العلاج و حتی بهبود کیفیت زندگی و افزایش طول عمر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از بیماران در آینده از طریق سلول درمانی مداوا خواهند شد، افزود: با بهره گیری از فناوری سلول درمانی شیوه های مرسوم فعلی در درمان بیماران نظیر شیمی درمانی و جراحی در بخش اعظمی از بیماری ها منسوخ خواهد شد که برای تحقق این امر باید زیرساخت های لازم تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه این بانک، زندگی است

سرمایه این بانک، زندگی است