مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-15اقتصادي

حمایت از 93 زن سرپرست خانوار خراسان شمالی در طرح توسعه مشاغل خانگی


معاون آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از حمایت از 93 زن سرپرست خانوار در قالب اجرای «طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی» در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از حمایت از 93 زن سرپرست خانوار در قالب اجرای طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در استان خبر داد.

حسن خوش صفا، در این خصوص اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه کشور توانمندسازی و کاهش آسیب های اجتماعی زنان سرپرست خانوار بر اساس همکاری های بین دستگاهی تصویب شده است.

وی افزود: یکی از موضوعات مورد توجه در مورد زنان سرپرست خانوار، پرداختن به مباحث اقتصادی و معیشتی آنها در قالب اجرای طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی است.

وی ادامه داد: این طرح بر اساس مبادله موافقتنامه همکاری سه جانبه مابین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به عنوان کارفرما، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان ناظر و جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه ای و تسهیلگر در کشور به اجرا در آمده است که در طرح مذکور 6200 زن سرپرست خانوار و در استان خراسان شمالی 93 نفر مورد حمایت این طرح قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 93 زن سرپرست خانوار خراسان شمالی در طرح توسعه مشاغل خانگی

حمایت از 93 زن سرپرست خانوار خراسان شمالی در طرح توسعه مشاغل خانگی