مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 20:452021-11-14سياسي

نیازمند آموزش و پرورش قوی در استان بوشهر هستیم/ لزوم تقویت نشاط


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تقویت نشاط در جامعه گفت: نیازمند آموزش و پرورش قوی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی ایرانی عصر یکشنبه در مراسم معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در این شرایط سخت اقتصادی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند، حفظ وحدت و انسجام داخلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی علیرغم تلاش همه دشمنان برای کاهش مشارکت در انتخابات، با عشق پای صندوق های رأی حضور یافتند و دسیسه های دشمن را نابود کرده و دولتی برآمده از رأی مردم تشکیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: دشمنان در حالی که در جنگ نظامی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم نتوانسته بود به اهداف خود دست یابد، یک جنگ اقتصادی تمام عیار را ایجاد کرده است تا بین مردم و نظام فاصله بیاندازد.

وی تاکید کرد: بی شک با وحدت و اتحاد مردم می توانیم از این جنگ اقتصادی هم با موفقیت عبور کنیم و در این مسیر همه باید در کنار هم باشیم و به دیگران کمک کنیم و باری از دوش دیگران برداریم.

ایرانی به اهمیت تقویت نظام تعلیم و تربیت اشاره کرد و ادامه داد: در صورتی می توانیم به موفقیت دست یابیم که آموزش و پرورش قوی داشته باشیم و در این مسیر همه باید از آموزش و پرورش حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند آموزش و پرورش قوی در استان بوشهر هستیم/ لزوم تقویت نشاط

نیازمند آموزش و پرورش قوی در استان بوشهر هستیم/ لزوم تقویت نشاط