مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 20:002021-11-14اقتصادي

لزوم استفاده از ظرفیت مرکز بودن قم در کشور


کارشناس میراث فرهنگی استان قم گفت: در شهرهای موفق در حوزه گردشگری شهرداری ها سرپرست حوزه گردشگری بوده و سایر سازمان ها زیرمجموعه شهرداری فعالیت می کنند.

- ، سیدمهدی حیدرآبادی به ظرفیت های استان قم در حوزه گردشگری اشاره کرد و اظهار داشت: ظرفیت گردشگری شهر قم حتی از شهر مشهد بیشتر بوده و توسعه گردشگری تنها 20 درصد در اداره گردشگری اتفاق می افتد.

کارشناس اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با بررسی کشورهای پیشرو در حوزه گردشگری افزود: متأسفانه ایران با داشتن سابقه 8 هزارساله هتل داری با ساخت نخستین کاروانسراها در جهان، نتوانسته رضایت گردشگران خارجی را در این حوزه تأمین کرده و دو اصل استقبال گرم و بدرقه گرم را به خوبی اجرا نمی کند.

وی شهرداری را سرپرست اصلی در حوزه گردشگری دانست و ابراز کرد: در شهرهای موفق در حوزه گردشگری شهرداری ها لیدر حوزه گردشگری بوده و سایر سازمان ها زیرمجموعه شهرداری فعالیت می کنند و شورای اسلامی شهر و شهرداری قم امروز نیازمند اتاق فکر قوی در این حوزه است.

حیدرآبادی ادامه داد: کشوری مانند ترکیه نداشته های خود را به فرصت تبدیل کرده و امروز یکی از قوی ترین صنعت های گردشگری را در جهان دارد و ما نیز باید به صنعت گردشگری به عنوان عامل ایجاد توازن ثروت و شغل نگاه کرده و بدانیم بیشترین گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت مرکز بودن قم در کشور

لزوم استفاده از ظرفیت مرکز بودن قم در کشور