مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 16:102021-11-14سياسي

آمریکا در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران عاجز است


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در دریای عمان، گفت: امروز آمریکا در برابر قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران عاجز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد کریمی قدوسی عصر یکشنبه در همایش بصیرتی سیاسی انقلاب اسلامی، رستاخیز استکبارستیزی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه امام خمینی (ره) قبل از سال 42 مبارزه با استکبار را آغاز کرد، اظهار کرد: منشأ انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی بود زیرا امام خمینی (ره) از همان موقع با جنایت های آمریکا آشنایی کامل داشت.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) اسرار انقلاب اسلامی را بعد از انقلاب و در پایان جنگ فاش کرد، افزود: امام فرمودند که مسئولان جمهوری اسلامی باید بدانند که انقلاب مردم ایران، محدود به ایران نمی شود بلکه سرآغاز انقلاب جهانی اسلام به پرچم داری حضرت مهدی (عج) است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مخاطب این سخنان امام خمینی (ره)، مسئولان بودند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) در ادامه می فرمایند که اگر مسئولان از مسیر انقلاب خارج شوند، خطری بزرگ برای انقلاب به وجود می آورند و مرتکب گناه کبیره ای خواهند شد که هرگز بخشودنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران عاجز است

آمریکا در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران عاجز است