مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 13:452021-11-14سياسي

استانداران اهتمام جدی به اجرای برنامه های دولت داشته باشند


استانداران باید با فعال کردن همه ظرفیت های استانی زمینه را برای ارتقای توان اقتصادی و معیشتی مردم ایران فراهم سازند.

- ، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور، که امروز (یکشنبه) با حضور 31 استاندار در محل وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه مجموعه دولت در تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم عزیز ایران اسلامی است؛ گفت: استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در استان ها باید با تمام ظرفیت نسبت به تحقق اهداف و ماموریت های دولت در حوزه های مختلف اقتصادی و سیاسی تلاش کنند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در کشور مشکل کمبود کالا نداریم، گفت: چالش اصلی نظام توزیع کالاها و خدمات در کشور، احتکار است که استانداران باید با فعال کردن ظرفیت های نظارتی، اجازه جولان به سوداگران و فعالان این عرصه ندهند.

وی ادامه داد: سیستم توزیع مناسب کالاها باید در استان های کشور، با راهبری استانداران عملیاتی شود و این طور نباشد که در استان شاهد کمبود برخی اقلام اساسی باشیم.

وحیدی تصریح کرد: استانداران باید با پیش بینی دقیق مسائل و نیازهای استان نسبت به تامین کالاها و مایحتاج عمومی استان اهتمام داشته باشند.

وزیر کشور همچنین درباره موضوع مسکن که از دیگر محورهای نشست امروز با استانداران بود، گفت: دولت بنا دارد سالی یک میلیون مسکن در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداران اهتمام جدی به اجرای برنامه های دولت داشته باشند

استانداران اهتمام جدی به اجرای برنامه های دولت داشته باشند