مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-14سياسي

جمع آوری 2 هزار سند شهدای ایلام


مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ایلام از جمع آوری و نگهداری بیش از 2 هزار اثر سند فیزیکی شهداء در موزه آثار شهدای استان در این اداره کل خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ایلام از جمع آوری و نگهداری بیش از 2 هزار اثر سند فیزیکی شهداء در موزه آثار شهدای استان در این اداره کل خبر داد.

اسدالله تولیده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا در همه شهرستان های استان در قالب کنگره ملی 3 هزار شهید استان، اظهار کرد: در قالب کنگره شهدای استان، امسال سالگرد آزاد سازی شهر مهران، عملیات محرم و گرامیداشت سالروز عملیات میمک برگزار شده است.

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی به صورت مداوم به نیابت از 3 هزار شهید استان، گفت: جمع آوری اسناد شهدا و ایثارگران از قبیل فیلم، صدا، وصیت، زندگینامه عکس و اسناد مکتوب به تعداد 9 هزار اثر، اجرای نهضت جمع آوری خاطرات بستگان درجه یک شهداء برای 3 هزار شهید و تهیه آلبوم فرهنگی شهدا و تقدیم به خانواده ها و راه اندازی سایت کنگره 3 هزار شهید استان از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت کنگره ملی سه هزار شهید استان بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به راه اندازی آرشیو اسناد و آثار شهداء و تشکیل پرونده برای شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 2 هزار سند شهدای ایلام

جمع آوری 2 هزار سند شهدای ایلام