مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-14اقتصادي

قبل از ایجاد شغل باید حفظ اشتغال کنیم


یک مقام مسئول کارگری با بیان اینکه قبل از برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال باید اشتغال موجود را حفظ کنیم، تاکید کرد: برای ایجاد اشتغال میلیونی در کشور باید بودجه و سرمایه مورد نیاز تامین شود و زیرساخت های بازار کار به وجود آید.

- فتح اله بیات در گفت وگو با ایسنا در ارزیابی هدف گذاری ایجاد یک میلیون و 850 هزار شغل تا پایان 1401 اظهار کرد:یکی از مهمترین موضوعاتی که در جهت ایجاد اشتغال تاثیرگذار است زیرساخت های بازار کار است و باید نسبت به ایجاد شغلی که می خواهد به وجود آید، سرمایه ای که قرار است اختصاص داده شود، بودجه ای که نیاز است تامین شود پیش بینی های لازم صورت گیرد.

وی افزود: شرایطی که امروز در بازار کار داریم شرایط مناسبی نیست، البته از ایجاد این میزان شغل نا امید نیستیم ولی رقم هایی که در بحث اشتغال میلیونی اعلام می شود با باورها جور در نمی آید.

رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی ادامه داد: ما از یک طرف بحث تحریم ها را داریم و از یک طرف با بحث گرانی ارز و دلار روبه رو هستیم که روی کالاها تاثیر گذار است.

گردشگری ما به دلیل کرونا تعطیل شده است، ضمن آنکه بحث رقابت، واردات و صادرات را هم داریم.

بیات افزود: در بحث اشتغالزایی لازم است بانکها به کمک بیایند و برای تامین بودجه مورد نیاز همکاری داشته باشند لذا معتقدم اگر همه دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبل از ایجاد شغل باید حفظ اشتغال کنیم

قبل از ایجاد شغل باید حفظ اشتغال کنیم