مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-14سياسي

70 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل موزه دفاع مقدس اصفهان


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: اگر اعتبار مورد نیاز تکمیل موزه دفاع مقدس اصفهان به میزان 70 میلیارد تومان تأمین شود آبان سال آینده شاهد افتتاح کامل موزه دفاع مقدس استان اصفهان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سرهنگ محمد رضایی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان صبح امروز با حضور در هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک 25 آبان سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان و سالروز تشییع 370 شهید گلگون کفن دفاع مقدس در سال 1361 در شهر اصفهان و تبریک ولادت امام حسن عسگری(ع)، اظهار کرد: اگر 8 سال دفاع مقدس را در سراسر کشور اسلامی نگاه کنیم از لحاظ زمانی و مکانی نمی توانیم نمونه ای مانند 25 آبان اصفهان پیدا کنیم.

وی افزود: ایثارگری که خانواده های اصفهانی و به خصوص جوانانشان در عملیات محرم در آبان سال 61 انجام دادند و به نیکی این روز را به نام حماسه و ایثار مردم اصفهان ثبت کردند، جای تأمل دارد که چرا بعد از گذشت حدود 40 سال خیلی از مردم اصفهان در این رابطه اصلاً اطلاعاتی ندارند یا اینکه اطلاعات کاملی ندارند.

  در معرفی 25 آبان باید به دنبال کارهای ماندگار و عمیق باشیم  رضایی خاطرنشان کرد: امسال مدیریت شهری برنامه ها و فضاسازی خوبی را به مناسبت این روز انجام داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل موزه دفاع مقدس اصفهان

70 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل موزه دفاع مقدس اصفهان