مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-14فرهنگي

نگذاریم دستاورد چند ساله جشنواره جهانی فجر از دست برود


بدون شک اعطای درجه الف به جشنواره جهانی فیلم فجر توسط فیاپف، دستاورد بسیار بزرگی است و اگر ادغام دو جشنواره این فرصت مهم را از سینمای ایران بگیرد، - به نظرم بسیار اشتباه است و مسئولان باید فکری برای آن کنند.

مهدی حسینی وند که با فیلم سیارک در جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشت و توانست در بخش جلوگاه شرق برنده سیمرغ بهترین فیلم شود درباره حضور در این رویداد سینمایی به ایسنا گفت: من مطمئنم اگر فیلم سیارک پیش از جداسازی جشنواره جهانی از جشنواره ملی فیلم فجر به دبیرخانه این رویداد ارسال می شد، هرگز پذیرفته نمی شد.

چون رویکرد جشنواره ها در پذیرش آثار متفاوت است و سینمای ایران نیازمند رویدادی چون جشنواره جهانی فیلم فجر است که نگاه و رویکردی متفاوت نسبت به آثار سینمایی دارد.

او در پاسخ به اینکه جشنواره جهانی فیلم فجر چه مزیتی برای او در مقام فیلمساز داشته است، پاسخ داد: فیلم من پس از نمایش در جشنواره جهانی فیلم فجر در پنج، شش جشنواره مهم جهانی از جمله بوسان، دوحه و چندین رویداد دیگر شرکت کرد و دیده شد.

همچنین پلتفرم بازار مجازی سی و هشتمین جشنواره جهانی امکان دیده شدن فیلم سیارک را مهیا کرد و منایمیل ها و درخواست های بسیاری برای نمایش آن دریافت کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاریم دستاورد چند ساله جشنواره جهانی فجر از دست برود

نگذاریم دستاورد چند ساله جشنواره جهانی فجر از دست برود