مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-14دانش

وضعیت از سرگیری دانشگاه های استان اصفهان به کجا رسید؟


در پی تصمیم وزارت علوم مبنی بر بازگشایی مجدد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، تکلیف بازگشایی دانشگاه های کشور مشخص شد.

- اواسط مهر ماه سال جاری بود که ستاد ملی مقابله با کرونا با صدور مصوبه ای اجازه بازگشت به آموزش حضوری دانشجویان را از 15 آبان ماه جاری به وزارت علوم و بهداشت ابلاغ کرد.

بر این اساس مقرر شد دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی از روز 15 مهرماه و مقطع کارشناسی از روز شنبه به صورت حضوری در کلاس های درس فعالیت داشته باشند.

این تصمیم در حالی ابلاغ شد که به نظر می رسد مسئولان دانشگاه ها به دلایلی از جمله مشکلات بودجه ای، عدم واکسیناسیون صدردصدی دانشجویان و همچنین نداشتن برنامه دقیق عملی برای رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز خوابگاهی و غیره، تمایلی به شروع آموزش های حضوری را ندارند و ترجیح می دهند همچنان دانشجویان در بستر مجازی، آموزش های خود را دریافت کنند.

پس از ابلاغ این تصمیم، محمد علی زلفی گل – وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی گفت و گویی با ایسنا در خصوص آخرین تصمیمات وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه ها از 15 آبان، اظهار کرد: اختیار بازگشایی مراکز آموزش عالی و آغاز آموزش حضوری دانشجویان به دانشگاه ها و موسسات آموزشی داده شده تا این مراکز بر اساس امکاناتی که دارند برای حضور دانشجویان اولویت بندی کنند و مشخص شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت از سرگیری دانشگاه های استان اصفهان به کجا رسید؟

وضعیت از سرگیری دانشگاه های استان اصفهان به کجا رسید؟