مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-14دانش

خواستار تبادل بیشتر دانشجو و استاد با رومانی هستیم


رییس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اینکه افزایش تعداد دانشجویان خارجی از اولویت های وزارت علوم است، گفت: خواستار تعامل بیشتر با کشور رومانی در خصوص تبادل استاد و دانشجو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور در دیدار با میرلا کارمن گرکو سفیر رومانی در تهران بر ارتقای تعاملات علمی، دانشگاهی ، دانشجویی همچنین همکاری های متقابل برای معرفی ظرفیت های تحصیل در دانشگاه های ایران و رومانی، اعطای بورسیه به دانشجویان تاکید کرد و گفت: ما در ارتباط بین دو کشور جدی و خواستار تعامل بیشتر در خصوص تبادل استاد و دانشجو هستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه افزایش تعداد دانشجویان خارجی از اولویت های وزارت علوم است، سازمان امور دانشجویان به منظور افزایش جذب دانشجوی خارجی و زمینه سازی تحصیل دانشجویان علاقه مند ایرانی در رومانی، از ایجاد بستری برای معرفی دانشگاه های ایران در رومانی و انجام متقابل این امر در ایران استقبال می کند.

همچنین سفیر رومانی نیز در این دیدار گفت: با توجه به ارتباط 120 ساله بین دو کشور مهمترین در خواست رومانی از سازمان امور دانشجویان، همکاری بیشتر بین دانشگاه های دو کشور ، تبادل دانشجو، استاد و تبادلات فرهنگی است که عملیاتی شدن این هدف به برنامه ریزی مدون و جدی نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستار تبادل بیشتر دانشجو و استاد با رومانی هستیم

خواستار تبادل بیشتر دانشجو و استاد با رومانی هستیم