مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-14ورزشي

تاریخ شفاهی گنجینه ای برای بقای انقلاب است


تاریخ شفاهی گنجینه ای برای بقای انقلاب است که نسل امروز و آینده ما از طریق آن نسبت به ریشه انقلاب آشنا و برای صیانت از انقلاب در خودشان احساس وظیفه می کنند.

- قم- عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: تاریخ شفاهی گنجینه ای برای بقای انقلاب است که نسل امروز و آینده ما از طریق آن نسبت به ریشه انقلاب آشنا و برای صیانت از انقلاب در خودشان احساس وظیفه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن مالکی نژاد در حاشیه رونمایی از کتاب چهارمردان، خیابان انقلاب ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در تولید و چاپ کتاب های تاریخ شفاهی محله های قم اظهار داشت: تاریخ شفاهی انقلاب چون از زبان مردم و بر اساس مشاهدات آنان نوشته می شود می تواند سند محکمی باشد که این انقلاب با چه زحمات، رنج و مشتقی به ثمر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این کتاب ها برای آگاهی نسل های بعد از انقلاب بسیار ضروری است، گفت: تاریخ شفاهی گنجینه ای برای بقای انقلاب است که نسل امروز و آینده ما از طریق آن نسبت به ریشه های انقلاب آشنا می شوند و برای حفظ و صیانت از انقلاب در خودشان احساس وظیفه می کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های شهرداری در مسائل فرهنگی، احیای هویت و پویا کردن شهر است که چاپ این کتاب های یک از اقدامات برای تحقق این هدف به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ شفاهی گنجینه ای برای بقای انقلاب است

تاریخ شفاهی گنجینه ای برای بقای انقلاب است