مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-14فرهنگي

5 اثر نمایشی به سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر ایلام راه یافت


دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان ایلام گفت: هییت بازبینی آثار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان ایلام پس از بررسی آثار ارسالی، در نهایت 5 اثر را جهت شرکت در سی و چهارمین جشنواره استان تئاتر ایلام به دبیرخانه این جشنواره معرفی کرد.

- سعید خیرالهی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: هییت بازبینی، نمایش های بهشت حکیم الله به نویسندگی خسرو امیری و کارگردانی مرجان قاسمی از شهرستان دهلران، محکوم به رفتن به نویسندگی و کارگردانی امیر عباس زاده از شهرستان ایلام، فعل به نویسندگی محمد رضایی راد و کارگردانی حمید رضا ارجمندی از شهرستان ایلام را شایسته حضور در جشنواره اعلام کرد.

وی گفت: همچنین نمایش مکافات اقتباسی از سوءتفاهم آلبرکامو به نویسندگی و کارگردانی عبدالله عظیم پور از شهرستان ایلام و نمایش مده آ مینا اقتباسی از نمایش مده آ از ارویپید به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر پورقهرمان از شهرستان ایلام از سوی هیئت بازبینی برای حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر ایلام معرفی شدند.

دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان ایلام با بیان اینکه هیئت بازبینی آثار متشکل از آقایان حشمت الله آقایی، مالک آبسالان و محمد محمدیان شمالی بوده است، تصریح کرد: بر اساس اعلام هیئت بازبین، این آثار واجد اصلاحیه هستند که توسط دبیر جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 اثر نمایشی به سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر ایلام راه یافت

5 اثر نمایشی به سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر ایلام راه یافت