مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آبان 1400 ساعت 04:402021-11-14فرهنگي

جشنواره های غذا، فرصتی ارزشمند برای احیا و آشنایی گردشگران با غذاهای بومی


معاون گردشگری آذربایجان شرقی برگزاری جشنواره های غذا را فرصتی ارزشمند برای احیا و آشنایی گردشگران با غذاهای بومی عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون گردشگری آذربایجان شرقی برگزاری جشنواره های غذا را فرصتی ارزشمند برای احیا و آشنایی گردشگران با غذاهای بومی عنوان کرد.

علیرضا بایرام زاده در اختتامیه جشنواره غذاهای سنتی شهرستان اهر گفت: فرهنگ موضوعی همگانی بوده و تنها مختص یک دستگاه نیست و همه ی ارگان ها، ادارات و مردم برای فرهنگ مسئولیت دارند تا با کمک هم فرهنگ عالی خود را متعالی ساخته و به داشته های خود بیشتر بها دهیم.

وی ادامه داد: با شیوع بیماری منحوس کرونا در سراسر جهان و کشور آسیب های زیادی به حوزه های مختلف صنعتی وارد شد، متأسفانه بیشترین آسیب متوجه صنعت گردشگری شد که در این جریان استان آذربایجان شرقی نیز مستثنی نبوده و متحمل آسیب فراوانی در حوزه گردشگری است.

بایرام زاده افزود: در آذربایجان شرقی 10 کمیته برتشکیل شدن که از میان آن ها یک کمیته به گردشگری خوراک یا غذا اختصاص یافت تا در این راستا غذاهای سنتی مختلف در سطح استان شناسایی شود، به دنبال این اقدام 60 جشنواره برای سال جاری پیش بینی شد که اکثر جشنواره ها در حوزه غذا و خوراک تا پایان سال برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های غذا، فرصتی ارزشمند برای احیا و آشنایی گردشگران با غذاهای بومی

جشنواره های غذا، فرصتی ارزشمند برای احیا و آشنایی گردشگران با غذاهای بومی