مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-13سياسي

لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی زنجان برای شکست کرونا


دستگاه های اجرایی زنجان، رسانه ها و همه افرادی که در حوزه کرونا مسئولیتی برعهده دارند باید برای پیشگیری از شیوع پیک ششم هم افزایی بیشتری داشته باشند.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: دستگاه های اجرایی زنجان، رسانه ها و همه افرادی که در حوزه کرونا مسئولیتی برعهده دارند باید برای پیشگیری از شیوع پیک ششم هم افزایی بیشتری داشته باشند.

پرویز خالقی ظهر امروز (22 آبان ماه) در ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در فرمانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه امید است با هم افزایی و تعامل معاضدت دستگاه های اجرایی استان حکومت ویروس تاج دار کرونا بسیار کوتاه شود، اظهار کرد: اگر وضعیت شهرستان زنجان ایجاب کند باید همه دست به دست هم دهند تا با هماهنگی و قرار دادن امکانات مورد نیاز مشکل برطرف شود.

وی با اشاره به تشکیل 120 جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و درگیر بودن همه دستگاه های اجرایی استان به خصوص دانشگاه علوم پزشکی استان و سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در بحث کرونا، افزود: در حال حاضر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پروتکل های صادره تنها راه مصونیت از بیماری کرونا بوده که رسانه های استانی باید در این زمینه اطلاع رسانی و آگاه سازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی زنجان برای شکست کرونا

لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی زنجان برای شکست کرونا