مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-13بين الملل

بازی ویدیویی جنگجویان الاقصی موجب نگرانی صهیونیست ها شده است


یک شبکه عبری زبان ویدیوی جدیدی از یک بازی فلسطینی را منتشر کرد که شبیه سازی شده عملیات علیه سربازان اسراییلی است و موجب نگرانی تل آویو شده است.

- بازی ویدیویی "جنگجویان الاقصی" موجب نگرانی صهیونیست ها شده است یک شبکه عبری زبان ویدیوی جدیدی از یک بازی فلسطینی را منتشر کرد که شبیه سازی شده عملیات علیه سربازان اسراییلی است و موجب نگرانی تل آویو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه رأی الیوم، شبکه کان رژیم صهیونیستی ویدیوی جدیدی را از یک بازی فلسطینی منتشر کرد که شبیه سازی شده عملیات علیه سربازان اسراییلی است.

این بازی جنگجویان الاقصی نام دارد و عملیات جنگ و گریز میان اعضای مقاومت فلسطین و سربازان اسراییلی را شبیه سازی کرده است.

این شبکه اعلام کرد، قرار است این بازی جدید فلسطینی طی ماه آتی میلادی تبلیغ شود و موجب نگرانی و ترس اسراییلی ها شده است به ویژه اینکه عزم و اراده فلسطینی ها علیه ارتش رژیم صهیونیستی را تقویت و به مقاومت در برابر اشغالگران دعوت می کند.

این بازی درگیری ها میان اعضای مقاومت فلسطین و سربازان اسراییلی و سقوط جنگنده ها و یورش به مقرها و مراکز اصلی اسراییل از جمله مقر موساد را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی ویدیویی جنگجویان الاقصی موجب نگرانی صهیونیست ها شده است

بازی ویدیویی جنگجویان الاقصی موجب نگرانی صهیونیست ها شده است