مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-13سياسي

نامه 4 وزیر آموزش و پرورش به مجلسی ها: به مسعود فیاضی فرصت دهید


چهار وزیر آموزش و پرورش در ادوار گوناگون در نامه ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند که به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش فرصت دهند تا با مدیریتی جهادی ایفای مسؤولیت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین مظفر، علیرضا علی احمدی، خواستند که به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش فرصت دهند تا با مدیریتی جهادی ایفای مسؤولیت کند.

متن نامه مشترک 4 وزیر سابق آموزش و پرورش، حسین مظفر، علیرضا علی احمدی، سید محمد بطحایی و محمود فرشیدی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:  درخواست داریم که در صورت صلاحدید و پس از ارزیابی توانمندی ها و برنامه های آقای فیاضی، به ایشان فرصت بدهید تا در سمت وزیر آموزش و پرورش با مدیریتی جهادی ایفای مسؤولیت کند.

همچنین با توجه به مشکلات متراکم مدارس و آموزش و پرورش، از کمبود معلم و کتاب های درسی گرفته تا نابسامانی های آموزش حضوری و مجازی و تأخیر طولانی در عدم پرداخت حق التدریس ها و رتبه بندی و بودجه سال آینده و نظایر آن ضروری به نظر می رسد که هرچه سریع تر وزیر آموزش و پرورش منصوب شود تا بتواند با حمایت و هدایت نمایندگان دردمند و دولت برای کاهش مشکلات چاره اندیشی نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 4 وزیر آموزش و پرورش به مجلسی ها: به مسعود فیاضی فرصت دهید

نامه 4 وزیر آموزش و پرورش به مجلسی ها: به مسعود فیاضی فرصت دهید